Turn Data Privacy into a Competitive Advantage

Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR) έρχεται άμεσα να ταρακουνήσει και να αμφισβητήσει τη βάση πάνω στην οποία χτίζεται το συμπεριφορικό marketing τα τελευταία 20 χρόνια ως προς την αρχιτεκτονική του, την τεχνολογία αλλά και τη δύναμη και τις επιλογές που θα διαθέτει ο καταναλωτής.

Το πρακτικό συνέδριο GDPR for Marketers, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά, σας καλεί να γνωρίσετε πώς ο Κανονισμός GDPR και οι επακόλουθες Οδηγίες (όπως το ePrivacy) επηρεάζουν τις διαδικασίες και την αποτελεσματικότητα του marketing & της διαφήμισης. Ταυτόχρονα, ρίχνει φως στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται, ώστε όλη η διαδικασία συμμόρφωσης να αξιοποιηθεί για τη βελτιστοποίηση της σχέσης με τον πελάτη, μέσα από πρακτικά παραδείγματα και παρουσιάσεις.

Τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι marketers, οι διαφημιστικές εταιρείες και οι publishers πρέπει να κατανοήσουν πώς να μετατρέψουν την κανονιστική συμμόρφωση σε ευκαιρία, ώστε να ενισχύσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα στις διαφημιστικές και επικοινωνιακές τους προσπάθειες.

 

Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συνέδριο, τους εισηγητές αλλά και σχετικά άρθρα εδώ.